Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Thursday, April 1, 2010

MY BESTIE..

my bestie!i love them so much!
kite membe smpai K.O ok????
xde kate dpt ku berikan untuk menyatakan syg aku pd kamu ber2..(ceh!jiwang lak!)hahahahaha!!!
dorg nih membe aku..aku gn ieka(yg pakai tudung tuh) dh masok 2thn aku knl dye..2thn idop gn dye..ari2 nmpk muke dye..kiteowgnyer anniversary 29mac2008. . .
dye nie ok..baik..satu kpale gn aku..cume kekadang selisih phm 2 bese r kot..
"sedangkan lidah lg terggit"tol x??


aku gn syai lak(yg tgh2 tuh)kiteowg kwn sejak sem 2..sbb 1kelas..dye nie mmg gile2..pastu pelik lak tuh..kdg2 nk tergelak jew engt dye..hahahahahah...


erm,,entry kali nie aku cite pasal bestie aku 2owg jew..mane2 nme yg xde tuh jgn terase k..lain kali pnye entry aku describe pasal korg lak..aku nie ramai kwn2..lwn tuh xtawu r kn..tp ade aku kesah??
nk jd lwn,,jd la,,sikit pown xberkudis..


k la..smbong lain kali lak..
bye...

2 comments:

Unknown said...

hope kekal kawan sampai bila bila :)

hamzah ian said...

nqk mmber camni gak