Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Wednesday, May 4, 2011

CIK EPAL si femes OOOWWhhh :)

SALAM...

belog ini lame tidak berupdate, ini kerana ( ayat amek spm dolu2 ^-^ ) saya dah tidak ada jiwa berbelong sejak hati ini dilukai cehh,,cehh,,cehh. mengikut nafsu amarah kerana tak suke dengan orang yang tiru ape yang saya buat. hihi. Serius dowh, hati cepat tersentuh dengan makhluk tuhan nie, bukan apa, sejak dari azali  kenal dia lagi memang tak suke kalau dia yang tiru. Orang lain takpe kehkeh.. :) Sory awak..

TAPI...

kini saya akan membuang sifat amarah yang merugikan diri sendiri itu kerana idola saya telah mengomen di entry berhabuk saya kat sini. yepii.. hepy tak terkira kot.. padahal idola dah komen berapa lama, sebab baru bukak belog sendiri hari ni jadi baru tahu T_T kesian kan saya?

OKEY.. (serius)

mulai hari ini akan berjanji untuk mengupdate belog dan menjadi seorang blogger untuk mengaut keuntungan! yeah! (tanam semangat dalam2 T_T) dan thanks a lot lot lot10 kepada mereka-mereka yang sudi follow (baru 5 follower kot T_T) n meninggalkan jejak di  belog ni walaupun entry dah kepam giler. u guys great laa.. :) sayang korang lebih hihi :D

mereka ialah :

5) bulan

pstt : tajuk saje letak nama orang pemes biar cepat kena tempias, jadi cepat pemes.. kehkeh :)

3 comments:

Anonymous said...

pergh..mmg tbaik la entri kamoo..
ap2 pn msti org yg dtujukn 2 akn otomatik pemes bg2 shj kn??yela,xpyh usaha2 lbih da..=D

Noor Azah Bte Abdul Aziz said...

mean?

intanurulfateha said...

heeeeeeeee update lah selaluuuuuu!